Fami chickin Johanna

Jag har ett stammishak. En FamilyMart påväg hem från jobbet, i närheten av vår lägenhet. Efter varje skift går jag förbi där för att köpa middag till mig och FamilyMarts egen friterade kyckling (fami chickin) till Chin (och ibland mig själv). Hela grejen har blivit så rolig för de som jobbar där att vi alltid pratar om fami chickin när jag kommer dit. Idag när jag kom ropade han som nästan alltid tar emot mig i kassan att det skulle vara ett lass kyckling klart om tre minuter. De hade dessutom noterat att jag inte kommit och köpt deras nyfriterade kyckling i måndags och diskuterade just innan hurvida jag skulle komma idag eller inte. Jag tror jag köper för mycket fami chickin!

Kommentera

