Mina kunder <3

Tack alla mina kunder för att ni är så bäst och inspirerar mig till att fortsätta kämpa även när det visar sig att man helt missuppfattat något i träningsmanualen och efter tredje misslyckade försöket att bli godkänd vågar sig på att fråga vad tusan det står i texten. Idag blev det hela passet bakom kassan, vilket är min favoritsyssla av alla arbetsuppgifter. Man får ont i ryggen men det är det värt så mycket bra energi man får av kunderna. Idag kom den en kontorsnisse och utbrast ”nämen så bra du blivit på japanska!” och började prata om tidigare i vintras då jag precis börjat jobba. För mig känns det som jag stått helt still så det värmde verkligen att höra.

Kommentera

