Trevlig midsommar!

Eftersom midsommar inte existerar i Japan var det skola och jobb som vanligt idag. Det gjorde mig inte så mycket eftersom andelen supertrevliga människor utgjorde ungefär 99.9% av alla kunder idag. Eller så var det bara min inställning som gjorde allt jätteroligt. Hur som helst gjorde jag äntligen slag i saken och bad min chef om ledigt i Augusti (idag kände jag att min japanska var världsklass fast den säkert var precis som alla andra dagar). Resultatet  var en veckas ledighet i mitten av Augusti, så SWEDEN HERE I COME!!

20130630-230446.jpg

6 thoughts on “Trevlig midsommar!”

  1. Jag tar gärna tillfället att träffa dig om jag kan! Ligger nog i något lerigt dike då och krampaktigt håller fast vid mitt gevär samtidigt som befälet skriker om hur värdelösa vi är på livet. Men jag vill gärna!

Kommentera

