Fyra års orosfritt uppehälle

Jag vet att människor i allmänhet, och lata människor i synnerhet, tycker att jag tar saker på alldeles för stort allvar och studerar alldeles för mycket. Tack och lov håller inte japanska immigrationsbyrån med utan har beviljat mig en förlängning av visum som täcker hela min utbildning. Vanligen förlänger man med ett år i taget men tack vare mina studieresultat fick jag fyra års visum och arbetstillstånd på direkten. Trodde aldrig jag skulle säga det men tack immigrationsbyrån för att jag slipper oroa mig och slipper betala dyra pengar för visumförlängning!

One thought on “Fyra års orosfritt uppehälle”

Kommentera

