Spontan hitobankaraoke

Sedan jag bestämde mig för att inte bara skriva JLPT (Japanese Language Proficiency Test) utan även ryuugakushiken (eller på engelska:  Examination for Japanese University Admission for International Students) har det blivit en jävla fart på mitt pluggande. Trodde jag. Jag lovade mig själv att plugga halvt ihjäl mig i helgen men slutade upp i ett karaokebås till klockan fem på morgonen idag. Men det är ju också roligt.image

Tillsammans med favoritkineserna såklart.

Kommentera

