Nescafé

Jag tror att jag någonstans nämnt att jag i somras promenerade förbi ett café som heter Nescafé. Jag och Alexander skojade friskt om att allt kaffe som serverades där är snabbkaffe. Det var jätteroligt, minst sagt, men vad roligare är… det är sant!! Efter min och Therese fukubukuro-hunt under nyårsrean tog vi en fika just där och det finns minsann inget bryggkaffe så långt ögat når. Sedan förtar det kanske hela skämtet att det inte är pulverkaffe som serveras utan kaffekapslar man brygger i en speciell maskin, men ändå.

Image

Kommentera

