Rubriker är för mesar

I min gamla hemvist Ikebukuro finns en bokaffär som heter Junkudo. Den är ganska sjuk. Jag vet att jag typ älskade Akademibokhandeln i Stockholm, men DET ÄR JU INGENTING?!!!! Junkudo är 9 våningar och har typ ALLT! Vi var där och köpte pluggböcker idag. Vi får våra böcker av skolan egentligen men jag ville ha ytterligare en för att jag är en pluggis helt enkelt.

Image
Sen blev det middag på 8e våningen på något ställe vi fortfarande inte vet vad det heter i och med att namnet skrivs med kanji (kinesiska tecken).

Image
Utlänningsångest: HUR FAN ÄTER MAN DETTA MED BARA PINNAR?!

Image
Only in Japan: Tomatcider?

Kommentera

