Sömnlöst

Det har inte blivit mycket sova av i natt i alla fall. Så fort man kännt att man varit på väg och somna har man börjat tänka på att det verkligen är på torsdag vi ska åka och -poff- så är man klarvaken igen. Har tänkt på skitsaker hela natten. Typ vad jag ska göra av alla mina svenska enkronor eller hur många frimärken jag ska sätta på det brev jag ska skicka idag. Och att planet ska störta, men det kanske inte är en skitsak.

ImageBIld: Exempel på saker man kan göra istället för att sova. Sedan vet jag inte riktigt vad han (Alexander) håller på med, men det är ju en annan sak.

Kommentera

